Alla inlägg under augusti 2007

Av Malin - 30 augusti 2007 21:08

Alltså ursäkta om det är en norrman som läser det här men jag hatar norge!

Martin ska dit och jobba det va det bestämt sen länge.. men det verkar hela tiden bli fle roch fler veckor jag klarar inte av det. Jag vet fan inte vad jag ska ta mej till jag vill bara vara med han här och nu! Men man kan inte göra så mycket som han säger. Men det kan man visst man kan skita i att åka till norge :'(. Eller ne det är ju bra att han gör det han vill men jag kan verkligen inte leva utan att få träffa min kille. Speciellt inte när jag ser alla andra på stan och skolan som pussas och så.


Samtidigt som jag är jätte ledsen för det så ringer Alex och börjar ragga på mej, typ vill bjuda mej på bio och grejer... vad ska man göra?


/malin

Av Malin - 29 augusti 2007 19:50

Skola idag igen, fast ingen anstängande dag idag heller. Hade en jätte kort kemi lektion och sedan hade vi massa inför projektarbetet. Lärarna tyckte inte opm våran idé så vi måste tänka om, så jäkla jobbigt. Men det kanske blir bäst så endå.


Nu är man igång i vardagen igen efter sommarlovet, jobbigt men lite skönt samtidigt.


/malin

Av Malin - 28 augusti 2007 17:23

Första dagen i skolan idag efter sommarlovet. Rätt skönt endå att komma tillbaka till skolan, fest sommarlovet känndes lite kort även om det var 11 veckor.

Vi började kl ett och då fick vi bara lite information och det nya schemat, sen va det slut på den första dagen, slappt..

Som tur va hann jag emd att se både susanna kallur och Mostafa mohammed på friidrotts VM, det trodde jag inte. Det gick ju rätt bra men hade tippat mostafa på medaljplats.


Nu sitter jag bara hemma och inte gör någort särskilt, ska gå ut och gå tror jag eller nåt. Och senare ikväll kommer lillebror hem från ungern, ska bli trevligt att träffa han har inte träffat han på två veckor nu.


/malin

Av Malin - 27 augusti 2007 22:10

Fan att man ska vara så feg men då är det väl så här det blir....


/malin

Av Malin - 27 augusti 2007 17:06

Sista dagen på sommarlovet så måste man väl bara vara aktiv?

Jag hade ialfall planerat att min dag skulle börja med massa shoppade. Eftersom jag vill in med nytt på hösten. "starta om på nytt" eller nåt sådand.

Den planen sprack eftersom så fort jag kom ne rpå stan fick jag jätte ont i magen och hade ingen lust alls att shoppa, köpte endast några smink grejer på HM. Det kanske får bli shopping någon dag efter skolan eller till heljen. Har massa pengar nu som väntar på att bli uppslösade, eftersom det inte gick åt lika mycket pengar i Grekland som jag trodde.


Ialfall så åkte jag hem istället för att gå på stan och satt mej och kollade på Friidrotts VM<3. Tyvärr vare inte så mycket svensk tävland eidag på eftermiddagspasset. Alla bra grenar verkar ha hamnat antingen på natten eller när jag är i skolan, tråkigt.


Ikväll hade jag bestämt mej för att jag skulle ut och springa men ne jag orkar inte. Min mage säger nej, vet inte vad det är med den. Så jag ska bara sitta hemma och slapp skönt det med.


/malin

Av Malin - 26 augusti 2007 22:12

Sitter här och kollar på beck för mej själv då kommer alla tankar. Alla tankar på hur jag ska göra. Det är inte lätt att vara Malin de här dagarna men allt brukar lösa sej men nu vill jag mest bara börja grina.

Men men det gäller att hålla sej sysselsatt och inte tänka så mycket. Du verkar ju inte bry dej så varför ska jag göra det då ?


/malin

Av Malin - 26 augusti 2007 18:09

Skaffade mej en lista att skriva i så här i början av bloggen har endå inget för mej.


Namn? Malin Eva Catarina Lindgren

Sysselsättning? Pluggar

när skaffade du mobiltelefon? när jag fyllde 12 tror jag.
vad gjorde du igår kväll? Kollade på film med Anna och Elin och spelade kort
vad vill du helst ha nu? Martin närmare mej
saknar du någon nu? Jo jag saknar alltid min martin:(
längtar du till nästa födelsedag? Ne det kan jag inte säga. 
gillar du att bada? Ja om det inte är för kallt. 
har du bråkat med någon idag? Nej.
röker du? Nej
dricker du alkohol? Ja.
hur många datorer finns i ditt hus? hm..5 snart 6
är det många som alltid läser din dagbok på internet? Har ju precis startat den så nej.

Senaste resemål? Grekland med martin<3
har du rakat dina ben någon gång? haha jo.
vilka språk kan du prata? Svenska, engelska.
hur många hål har du i öronen? inga :)
brukar du bada i sjöar om somrarna? Japp

När badade du i en pool senast? Länge sen.
Har du åkt moped någon gång? Jo många gånger.
Har du fått felparkeringsböter? Nej
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? ser kul ut men skulle aldrig våga.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Los angeles.
Har du en egen trädgård? ne men mamma och pappa.
Kan du alla orden i nationalsången? säkert inte.
Badkar eller duschkabin? Dusch.
 Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The butterflyeffect.
Chips eller popcorn? popcorn!
Apelsin- eller äppeljuice? Apelcin.
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Martin och jag på nån resturang i grekland.
Har du vunnit en prispokal någon gång? jo , och den är jag väldigt stolt över!
Klarar du att tanka själv? Sjävlklart
Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? mjo.
Kan man vara vän med sitt ex? Jo men det är svårt.
Hade du mycket hår som liten bebis? jo!!
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har faktiskt inte något.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser.

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards