Alla inlägg under november 2007

Av Malin - 30 november 2007 16:04

Idag var det en tidig fredag på skolan det va skönt.

Martin kom och hämtade mej efter skolan då åkte vi hem och kollade på film men jag somnade.

Ikväll ska vi bowla med Emil och Emilia, skoj skoj.

Och imorgon börjar div 1, jag ät värsta peppad fast det blir inge bra om jag spelar lite dåligt som jag gjorde i onsdags men så illa ska det väl endå inte vara?


/malin

Av Malin - 29 november 2007 14:12

Cissi blir sur på mej att jag skriver och så vill jkag inte ha det.

Orkar inte skriva om alla dagar jag missat. Men igår hade jag ialfall en match som vi förlorade det var lite surt. Nu sitter jag ellen och Jennie och skriver om mehdi ghezali, kuba svensken.

Ikväll ska jag ha träning


/malin

Av Malin - 25 november 2007 15:29

I fredags var jag först hemma hos Isabelle med Cissi, Lina och Helena. Det var väldigt roligt vi sjöng singstar och så. Sedan drog vi till stan.


Igår var jag också ute fast då med Martin och Ellen. Vi åkte först hem till Pontus och där var det massa roliga människor. Sedan gick vi till stan men vi yrade mest omkring istället för att gå in någonstans.


Idag så myser jag bara med Martin och klockan sex ska jag åka iväg till curlingen.


/malin

Av Malin - 23 november 2007 18:19

Idag är det fredag det tycker jag är bra. Efter skolan idag var jag på stan med emilia. Men jag hade glömt ta med mej plånboken så det blev inget inköp.

Nu ska jag snart åka till isabelle där vi ska förfesta lite. Sedan ska vi dra in på stan.


/malin

Av Malin - 22 november 2007 21:04

Skola till fem. Åkte hem och åt. Tränade. Pluggade lite svenska. Sitter vid datorn.


/malin

Av Malin - 22 november 2007 09:07

Igår spelade vi lika 3-3 det var väl bäst så. På is.

Nu på morgonen har jag varit och stjutsat mamma och Jocke. På is.

Nu ska jag snart till skolan vi ska åka skridskor på idrotten. På is.


/malin

Av Malin - 21 november 2007 16:39

Idag har jag haft kemiprov det gick väl sådär. Inte lika bra som det hade behövt gå, tror jag.

Provet gick rätt fort att göra så efter åkte jag och Ellen på stan en stund. Vi skulle prova nyårsklänningar. Jag köpte även en pressent till någon som ska firas på fredag ;)

Ikväll är det match, mot tränarens lag. Viktigt att vinna tycker jag!

Innan ska jag också hinna träffa Vikky en stund har jag tänkt.


/malin

Av Malin - 20 november 2007 20:40

Idag var det tisdag = lång dag i skolan. Fast vi hade ingen astrofysik så jag och Ellen låg och sov i en soffa på skolan istället.

Ikväll har jag skrivit klart en svenska uppsats och pluggat massa kemi. Så här duktig på att plugga har jag inte varit på länge.

Men nu är det färdigt pluggat, nu ska jag försöka fixa en grej som inte vill fungera. Jag blir tokig på min dator.


/malin

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards