Alla inlägg under januari 2008

Av Malin - 31 januari 2008 16:32

Packa, packa, packa. Känns som det är det jag sysslar med mest i mitt liv. Snart blir det "Största intresse? Packa!".

Nu håller jag ialfall på att packa inför Malung, dit jag ska med laget imorgon för att spela slutspel i div 1 damer. Där kommer vi spela om att få gå upp i elitserien, vi är inte precis tippade till det men man vet ju aldrig. Vi är ialfall ett av fyra lag som är i slutspel.


/malin


Så vem vet nästa år kanske vi möter dom här tjejerna:

Av Malin - 31 januari 2008 15:59

Idag firar jag och mitt körkort ett år. Det tycker jag är värt att fira stort så imorse när jag klev upp tog jag bilen till skolan, sedan tog jag bilen till idrotten och tillbaka till skolan igen. Efter skolan körde jag in till stan där jag träffade Vikky och Kikki sedan körde jag hem efter en väldigt kort stund på stan. Men först stjutsade jag hem vikky och kikki. Senare ikväll ska jag avsluta mitt firande med att köra till träningen.


 

/malin

Av Malin - 30 januari 2008 20:24

Har tråkigt fast har jätte mycket jag borde göra men orkar inte ta tag i det. Borde verkligen packa för det hinner jag inte imorgon. Men är så van att åka fram och tillbaka så det går rätt snabbt för mig att packa börjar bli expert på det :D


/malin

Av Malin - 30 januari 2008 18:50

Sitter och försöker få jocke att fixa en snygg blogg åt mej nu när han lärt sej på blogg.se. Men han säger bara att han inte orkar.


Även att jag blivit medlem på facebook, jag som aldrig skulle bli det och nu är jag beronde, det är martins fel =(


/malin

Av Malin - 30 januari 2008 16:04

Har hunnit med väldigt mycket idag på skolan känns det som. Men det är bra för det var tvärt om igår då jag inte gjorde nåt.


Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig är jätte hungrig! Sen ikväll är det match. Och innan måste jag hinna ringa och gratta älskling som fyller 20 år idag!! <3


/malin

Av Malin - 29 januari 2008 19:14

Har inte orkat bloggat nåt men tack alla som varit jätte snälla och jätte gulliga<3


Idag har jag bara hunnit gått på en lektion missade bussen ifrån Martin, eller jag va där i tid men bussen var inte där jag trodde den skulle vara.

Nyss va jag och mamma på stan och det var massa folk vi skulle kolla på pressent åt men det slutade med att jag köpte en tröja till mej själv och mamma köpte inget.

Nu sitter jag och bloggar fast jag skulle plugga. Har två prov, en redovisning och massa uppgifter i biotekniken att göra tills imorgon.


/malin

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards