Alla inlägg under april 2008

Av Malin - 30 april 2008 17:17

Är hemma hos älskling nu. Vi åkte ner på stan direkt när jag kom hit klockan tolv. Hittade en jätte fin stundetkläning, men velig som jag är köpte jag den inte. Det var bara tre dagars öppet köp, det kändes lite jobbigt.


Nu har vi ätit lite mat och slappar bara. Sedan vid åtta ska vi gå till en brasa här i närheten och ha picnic med några i Martins klass. Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda.


/malin

Av Malin - 29 april 2008 22:02

Var inte bara på Jockes teater utan även en annan. Eftersom det var teaterfestival visar de massor med olika varje kväll. Båda var bra men väldigt olika. Jocke va bäst som vanligt (jag är inte partisk).


Nu håller jag på att packa klart det sista, så jag kan åka till älskling imorgon. Är ledig onsdag, torsdag, fredag så blir lång helg med honom. Är egentligen ledig på måndag med som vanligt, men vi måste göra projekt då.


Godnatt

/malin

Av Malin - 29 april 2008 15:58

(är väl bara att skriva om allt, eftersom det försvann)


Efterom jag är kvinna håller jag på med tusen saker samtidigt nu:

Skriver blogg, packar, efterom jag ska till älskling imorgon, packar upp sen helgen och tvättar, fixar med ipoden, fikar, försöker få tag i mormor, måste bestäma tid med henne eftersom jag ska bjuda henne och morfar på Jockes teater ikväll, letar efter en filt, till en picnic imorgon och skriver min del av muntliga projektredovisningen, rapporten har vi lämnat in idag.


Men nu ska jag leta reda på en borr och åka med den till morfar och hämta pappa på jobbet istället.


/malin

Av Malin - 29 april 2008 10:43

Sitter och gör det sista på projektarbet nu. Fast datorerna dampar lite så det tar lite tid....

Men fick ialfall tillbaka min dator idag, och dne verkar nästan fungera. Nu ska vi nog gå och äta och läsa igenom rapporten. Det är skinksås till lunch tror jag :O


/malin

Av Malin - 28 april 2008 20:48

Ikväll har det inte hänt mycket alls. Tänkte ta en promenad med mamma men var för trött så jag spöade henne i "femhundra" istället. Det är typ allt jag gjort förutom att sitta vid datorn.

Nu när projektarbetet nästan är klart har jag inte så mycket kvar att göra i skolan, två prov max.


Äh nu ska jag spela lite betapet medans jag väntar på att älskling ska gymma klart och ringa mig.


/malin

Av Malin - 28 april 2008 16:56

Nu är jag äntligen hemma efter allt busskrångel. Klockan tolv kom jag fram till tågstationen i sundsvall och åkte då direkt till skolan. Där satt min projektgrupp och arbetade flitigt. Jag hoppade in i arbetet och var kvar på skolan till två. Då åkte jag till stan och gickc runt lite där tills pappa slutade så jag kunde åka hem med honom.


Nu är jag hemma och gör inget särskilt allt. Hade tänkt lägga upp lite balbilder men har inte min dator hemma. Orkar inte lägga in dom på Jockes som jag måste låna nu.

Har även tappat bort Martin :( han vill inte svara när jag ringer. Saknar honom, men åker ju tillbaka om två dagar så jag ska väl överleva.

/malin


Av Malin - 27 april 2008 18:26

Balen igår var väldigt rolig. Var jätte god mat och massa trevliga människor. Fast efter maten och det blev öppnade stället vi va på och blev en vanlig krog. Lite felplacerad man kände sig då med långkläning och martin med sin frack när andra hade jeans och tee-shirt. Så vi åkte hem redan klockan elva.


Idag har vi bara myst och kollar på oth, sen skulle jag ta bussen hem redan idag eftersom vi ska jobba projektarbete hela dagen imorgon. Men vad lyckas jag inte med då? Jo missa sista bussen så jag kommer inte hem för än klockan tolv imorgon.

Jag som egentligen bara åker hem för projektarbetets skull, ska endå tillbaka hit på onsdag. Och så missar jag massa projekt... bra av mig.


/malin

Av Malin - 26 april 2008 16:34

Snart är det dags för bal här i umeå med martins alla tandläkar kollegor, eller vad man ska säga. Jag har hållt på och göra mig iorning sen klockan tre och nu rä jag typ helt klar. Eller jag sitter i bara strumpbyxor, kommer bara söla ned klänningen om jag tar på mig den nu.

Martin är lite dåligt förberedd tycker jag, han har ingen fördrink till mig =/ bara nåt äkligt rött vin.


Ska ta lite kort sedan så ni kanske får se imorgon.


/malin  

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards