Direktlänk till inlägg 19 juli 2008

Regn!!!!!!!!!!!!!!

Av Malin - 19 juli 2008 12:16

Idag spöregnar det här i piteå :( Jag tror att det beror på att jag köpte två st bikini igår! Bara därför! och lite för att jag och Martin hade tänkt åka med finbilen till havsbadet. Men nu ska vi istället gå på loppmarknad och köpa gammla spel om vi hittar några. Och som tur är har vi fått låna Martins pappas "riktiga" bil med tak så vi slipper bli blöta.


aja nu har jag inget mer att säga er

/malin

 
 
Ingen bild

cissi

19 juli 2008 12:30

Det spöregnar varje dag i sundsvall:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 augusti 2008 13:46

Har nu gjort en ny blogg för att kunna fixa lite med designen. Får se vilken jag kommer använda sen när jag börjar blogga igen, om jag börjar blogga igen. Nu ser den inte så jätte bra ut eftersom jag provar mig fram men ska insallera photoshop på nya...

Av Malin - 5 augusti 2008 10:17

Nu är jag hemme från stockholm. Stannar hemma i sundsvall lite längre nu än förr gången jag kom hem. Har knappt varit hemma i sommar men nu är jag det!   Orkar inte blogga så mycket mer få se när jag återkommer.   /malin ...

Av Malin - 28 juli 2008 18:18

Nu var det länge sen jag skrev. Nu är jag hemma i sundsvall igen och det har varit fullt upp de senaste dagarna. I fredags och lördags var vi på pdol. Slutade väl inte så jätte bra i lördags för älskling del.. men det var roligt endå!   Igår åkte vi...

Av Malin - 25 juli 2008 10:14

Igår var vi inte bara och solade och badade på dagen utan vi hann även med att gå på stan. Jag köpte mig en sjal och Martin köpte inget.   På kvällen satt jag och Martin här hemma hos han och spelade lite kort och myste med några cider på verandan. ...

Av Malin - 24 juli 2008 11:23

Hann aldrig skriva nåt igår. Jag och Martin hade en jätte mysig picnic och sedan låg vi och solade resten av dagen. På kvällen åkte vi hem till Martins mormor där hela hans släkt var inbjuden på paltkalas. När vi kom hem ägnade Martin kvällen åt att ...

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards