Alla inlägg under september 2007

Av Malin - 30 september 2007 21:24

Va på dåligt humör när jag vaknade. Trodde det skulle gå över under dan men det gjorde det inte.

Orkar inte skriva om vad jag gjort i heljen, tar en liten paus i mitt bloggande.


/malin

Av Malin - 29 september 2007 17:58

Det blev ett inköp av väskan redan idag, mamma hade en rabatt kupong så åkte ner med henne på stan förut.

Vi träffade nån gammal kompis till mamma som av helt facinerad av hur lik jag är pappa, det är jag väl inte? alla andra säger att jag är lik mamma.


Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäcks nya skiva och väntar på att vikky ska ringa.


Timrå vann mot modo :D


/malin

Av Malin - 29 september 2007 14:29

Igår kväll åkte jag ner till Emilia efter jag hade ätit, vi satt hemma hos henne en stund tills vi kom på att vi ville gå på bio. Vi gick på 28 veckor senare, den va så jäkla läskigt båda två satt och blundade och höll för öronen.

Efter bion va vi skit rädda så vi åkte hem till Vikky som kom hem från mora igår. Där satt vi och babblade på vikkys rum, och vikky började städa i sin garderob och gav bort lite kläder till Emilia och så hittade hon lite kläder som var mina.

Efter ett tag började vikky och Emilia kolla på kort och jag låg och kollade på tv, men jag råkande somna...


Idag har jag varit på stan med Vikky, Emilia och Julia. Det blev några inköp för mej, En jacka från hm, en långärmad från hm, en tröja från bikbok, nagelack och strumpor. Sedan hittade jag en väska också som jag ska åka ner på stan och köpa någon annan dag tror jag.

Efter stan sorterade jag ur garderoben så nu ska jag slänga lite klädet.


ikväll ska jag npg vara med vikky och emilia igen.


/malin

Av Malin - 28 september 2007 17:04

Idag ahr det inte gått bra för mej, har råkat gjort så att två olika glas gått sönder. Först var det i matsalen där jag tappade ett glas, men fick tag på det igen, tappade det sne igen och så kom karro och ställde sig ivägen så jag inte fick tag i glaset utan tappade det och det gick i tusen bitar.

På kemi labben sen råkade jag putta till en stor glas grej som gick sönder den med.


Efter skolan har jag varit och klippt mej, men min frisör hannah var sjuk så jag fick en som jag aldrig haft förut men hon va jätte trevlig :)

Håret blev VÄLDIGT kort, men mitt egna fel, jag sa åt henne att ta en rejäl bit för det växer så fort, och det gör det så jag är inte så oroad.



/malin

Av Malin - 27 september 2007 21:57

Ikväll var jag på timrå-södertälje matchen. En match som Timrå vann med 2-0, härligt men kändes som om dom hade kunna vunnit med mera.

Fick gratis biljett även idag, fast denna gång av emilia, trevligt trevligt.


Men jag har ju inte bara varit på hockey idag utan har även varit på skolan, där vi hade fotografering idag. Jag såg skit konstig ut på kortet, men inte mycket att göra åt nu :(


nu ska jag sova

/malin

Av Malin - 26 september 2007 22:10

Woho 3-0 mot serieledarna, så jäkla härligt. Skit bra match :D

 Haha är alltid lika roligt att gå med morfar eller Sven, eftersom då får jag sitta med "gammla giffare". Bara massa gubbar och jag, alla måste alltid fråga och så vad jag gör där.


/malin

Av Malin - 26 september 2007 13:49

Idag va det en tidigt onsdag som vanligt, slutade ett, tycker om onsdagar :)

Va skit trött på sista lektionen höll på att somna, men det dröjer länge tills jag har tid med att sova. Nu borde jag egetligen göra matte, gjorde två tal sne kom jag på att det va roligare att blogga.

Snart ska jag åka ner på stan och träffa laget för ett till lagmöte, men denna gång är också tränaren med.

Efter det ska jag skynda mej hem och äta för att sedan åka iväg och kolla på fotboll, giffarna-norrköping, har fått gratisbiljett av morfar. Sen hoppas jag inte fotbollen tar för lång tid så jag hinner hem och se grey´s anathomy, hur ska jag annars kunna leva?


/malin

Av Malin - 25 september 2007 18:24

Ibland kan man inte göra alla nöjd och glada. Som martin lärde mej man måste berätta att man inte gillar nån så dom inte går och hoppas. Nu har jag ialfall tagit mod till mej och det tyckte jag va duktigt av mej, han blev inte ens ledsen :P inte martin alltså utan en annan kille :P


/malin

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards