Alla inlägg under december 2007

Av Malin - 25 december 2007 09:20

Julafton igår firades hemma hos mormor och morfar. Det va mysigt med massa bra pressenter.

Idag åker jag hem till älsklingen, jätte länge sen jag var där, senast var det på pdol för ett halvår sen. Han har ju varit hemma hos mej hela tiden så det har inte blivit att jag åkt dit nåt.


/malin

Av Malin - 24 december 2007 11:08

God Jul på er alla!

Av Malin - 23 december 2007 19:23

Allt börjar ordna sej och allt känns mycket bättre. Kommer skita i kusinerna dagen efter julafton men kommer istället hinna med ALLT annat.


nu sitter jag tittar på videokväll hos luuk. Viktoria Silversted kan verkligne inte vara helt frisk haha jag och Jocke sitter och garvar åt henne.


/malin

Av Malin - 23 december 2007 12:37

Idag är det dagen före julafton och då brukar vi alltid ha någon "aktivitet" med mormor och morfar. Iår ska vi bara spela lite spel typ fia med knuff. Andra år har vi t.ex gjort tipslingor, åkt skidor, bowlat, spelat bridge, spelat biljard och spelat curling.

Så snart kommer mormor och morfar hem hit till oss. Jag har hunnit med att städa mitt rum idag och varit nere på stan och köpt en tröja.


/malin

Av Malin - 22 december 2007 23:26

Men in te för mej inte dne här julen ialfall. Allt är bara jobbigt. De senaste nätterna har jag bara legat och grina. Och istället för att ta tag i nåt stjuter jag bara upp det så allat kommer bli kaos.

Jag ljuger bara för alla frivilligt eller ofrivilligt hela tidne så det finns ingen jag kan prata med.

En jul det här året borde ju vara perfekt när allt är så bra i mitt liv, men det är det inte jag vill bara ligga i min säng under täcket och ruttna bort, grina kanske är min uppgift i livet.


/malin

Av Malin - 22 december 2007 22:22

Vet inte hur jag ska göra men det känns inte lika kul längre. Men den som lever får väl se.


/malin

Av Malin - 21 december 2007 23:34

Jag måste vara dum i huvudet, jag vill visst att du ska ringa jag vill inge hellre.. Menmen skitkväll.


/malin

Av Malin - 20 december 2007 20:45

Hela mitt jullov är bara ett stort pussel. Allt måste planeras så det ska stämmas ska hinna vara i tre olika "städer".

Först är det julfirande här hemma två dar julafton och juldagen. Sedan åker jag till martin i Piteå och är där två dagar. Sedan tar jag med mej han, Lars och Danne hem till sundsvall. Vi stannar en natt sen åker vi direkt till fjällen där vi är över nyår. Den 1:a åker vi hemmåt men jag hoppar av i Ånge så min tränare och lag kan plocka upp mej sedan åker vi till Östersund för att spela JSM. Sedan 4/5:e nåt åker vi hem och då är det en dag kvar på jullovet som jag ska ägna mej åt att fylla år på ;)

 Stressigt men allt verkar funka nu ialfall.


/malin

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards