Alla inlägg under februari 2008

Av Malin - 29 februari 2008 15:15

Efter skolan åkte jag in till stan för att möta mormor. Vi skulle kolla lite på balklänningar och så.

Efter det åkte jag hem och städade lite, behövligt. Nu sitter jag och väntar på att få hämta Martin från bussen sen ska vi äta hemgjord pizza, mums.


/malin

Av Malin - 28 februari 2008 16:35

Varit i skolan som vanligt idag. Ikväll skulle det vara match men våra motståndare var för rädda för oss. Nedå dom hade inte tillräckligt med folk. Så vi ska träna lite istället tror jag.

Jag borde städa mitt rum men det orkar jag inte.


imorgon kommer älskling hit <3<3


/malin

Av Malin - 27 februari 2008 20:57

Egentligen hade jag bestämt mig för att sluta skriva blogg. Idaqg skulle jag skriva ett sista inlägg och tacka min två läsare för deras flitighet av att läsa min blogg.

Men jag blev övertalad att fortsätta. Jag vill ju inte göra Martin ledsen när han har gjort mig så glad idag!

Så jag forsätter väl.

Idag var jag på bokrea med mamma, hon köpte böcker för 1000 kr. Efter ett tag började jag ångra mig när jag blev tvungen att hjälpa henne bära alla jäkla böcker. Men det tog endå inte så lång tid.

Nu är det Grey´s


/malin

Av Malin - 26 februari 2008 09:47

Älskar min start på veckorna, måndagar=ledig och tisdag börjar jag kl 12. Fast nu ska Ellen och Jennie komma hit så jag och Ellen kan göra våran fysiklabrapport.

Sedan ska vi ha svenska och bioteknik. Och efter skolan ska vi spela in våran skräckfilm.


/malin

Av Malin - 25 februari 2008 22:53

Nu är jag hemma från älskling men behöver inte vara ifrån han så länge han kommer hit på fredag. För på lördag är det Betnér som gäller!


Jag och Martin måste nog vara lite knäppa (eller ganska mycket). Ett bevis är att vi hade melanstadiedisco igår natt/kväll och dansade tryckare på hans säng.


/malin

Av Malin - 25 februari 2008 12:40

Sitter hemma hos älskling fortfarande. Idag ska vi bara kolla på massa heroes tills klockan sex då min buss hem till Sundsvall går. Jag tycker vi borde hinna se klart säsong ett men det kan nog bli lite tajt är på avsnitt 15 nu.

Det är faktiskt det enda vi gjort hela helgen plus kollat på massa tv och ätit! Vi har ätit som vi aldrig gjort förut. Men det är bra för sist jag va här fick jag knappt någon mat och efter mina klagmål har han införskaffat mycket mera mat! brabra

Nu väntar avsnitt 15

/malin

Av Malin - 23 februari 2008 12:18

Är hemma hos älskling och myser. Vi har inga planer alls för dagen men ska nog ta oss ut och gå till affärn senare. Igår när jag kom hit hade han lagat massa mat åt mej<3 det va jätte gott och jätte mysigt.


/malin

Av Malin - 22 februari 2008 10:48

Sitter och försöker få klar min historia nu på våran håltimme men det går väl som det går sitter mest och pratar med Ellen och Isabelle.

Måste bara berätta om isabelles lite roliga citat igår:

"Först så stod jag, sedan tog jag satt och sen kom jag"

".....upp"


/malin

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards