Alla inlägg under mars 2008

3-0

Av Malin - 31 mars 2008 21:07

Helsingborg vann matchen lätt med 3-0 inte så oväntat. Jämnare är det i hockeyn 2-1 till HV nu. Timrå har tio min att vända.


/malin

Av Malin - 31 mars 2008 17:59

Ditt leende gör mig lyckligast i världen

Av Malin - 31 mars 2008 15:44

Sitter och kollar på massa utlandsresor. Jag och Martin har pratat lite om att åka utomlans någonstans i sommar igen. Skulle verkligen vara jätte mysigt, längtar massa efter sommar och värme när jag kollar på alla bilder.


Verkligheten är mycket tristare det regnar här och är äkel väder. Jag som ska på fotboll ikväll, kommer frysa ihjäl. Har ingen plats under tak heller, men jag ska gå! Det är Giffarna-Helsingborg, första matchen i allsvenskan.


Nu ska jag åka och hämta Jocke på skolan. Vi har en deal, om jag hämtar honom skulle han laga mat, vi får väl se hur det blir med det.


/malin


Av Malin - 31 mars 2008 13:41

Nu har jag blivit medlem på bloggprortalen, för att fler ska läsa min blogg, eller något sådant.


Fast jag sitter här och gör massa annat så har jag faktiskt kommit igång med svenskan tro det eller ej. Har skrivit en tredjedels A4, fast bara skit.


Kanske borde ta tag i historian istället, ska prata om finska kriget på torsdag. Eller projektarbete skulle väldigt mycket behövas göras! Det är så mycket att jag inte vet vart jag ska börja.


/malin

Av Malin - 31 mars 2008 12:58

Blev en liten paus från bloggandet igår. Ägnade hela dagen att mysa med älskling eftersom det va hans sista dag här. Först sov vi jätte länge, sedan gick vi på en promenad och resten av dagen kollade vi på oth och ishockey.


Idag gick jag upp tidigt för att stjutsa älskling till bussen =( Saknar ihjäl mig efter honom redan. Efter det åkte jag hem och sov lite till. Nu sitter jag och försöker komma igång med Svenskan. Måste skriva ett muntligt tal grejs som hör ihop med nåt ur ett texthäfte.


/malin

Av Malin - 29 mars 2008 19:14

Blev ingen vinst idag. Men endå roligt att avsluta säsongen med en riktig match.

Känns som jag kommer ha träningsverk imorgon. Inte van att sopa sådär mycket. Men jag tyckte jag va duktig som inte ramlade eller nåt när jag blev tvungen att sopa på "fel" sida.


Ikväll ska jag och Martin inte göra nåt, eller se klart ena filmen som vi somnade till igår.


/malin

Av Malin - 29 mars 2008 12:05

GodmorgonTydligen ska jag och Martin följa med mamma och pappa på stan nu, för det är nåt jippo om giffarna. Deras första allsvenska match på två år är ju på måndag, mot helsingborg (henke larsson) :DEfter stan ska jag åka iväg mot curlinghallen och göra min insatts i Mix-SM. Klockan halv fyra startar matchen, se till att vara där! /malin  

Av Malin - 28 mars 2008 23:31

Woho vinst för timrå i tredje semifinalen! 2-1 i matcher nu så jäkla bra! Nu måste de bara ta några bortamatcher också!


Sen vill jag beröma er för att ni blivit så duktiga på att komentera! fortsätt så!

haha va mycket utropstecken det blev nu, men det är för att jag ropar ut allt i min lyckostund!

/malin



Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards