Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 31 maj 2008 20:57

Åkte och kollade på mina kusiner som spelar baseboll förut. Mamma jag och jocke fick ett ryck efter middagen och åkte dit. Inte för att vi fattade nåt av reglerna utan bara stod och frågade min morbror hela tiden. Men jag fattade att de vann matchen i alla fall, ganska stort med tror jag. Bra jobbat av dem!


Nu har jag inget att göra igen. Sitter och nördar dator med jocke brevid mig i soffan. Han ville gå ut och spela fotboll men jag är för lat för det. Kanske ska ta och kolla på nån film eller nåt?


/malin

Av Malin - 31 maj 2008 17:47

På stan blev det inte mycket shoppat, två par strumpor och vikky köpte hårspännen.

Vi hade fått gratis biljetter till Indiana Jones filmen på bio så vid tre tiden gick jag och mamma på den eftersom killarna i familjen inte hade tid. Inte precis den bästa film jag sätt, alldelles för utdragen för min smak. Höll på att somna där ett tag. Brevid mig satt en liten kille som va skit rädd, tyckte synd om han stackarn.


Här hemma finns det inget att göra, trodde Martin skulle ringa mig men det verkar inte så. Jag och mamma ska väl äta middag i vår ensamhet och sedan vet jag inte.


/malin

Av Malin - 31 maj 2008 11:54

Vad härligt att äntligen få sova ut. Känns som hundra år sedan jag fick göra det sist.

Idag är det stan med vikky som står på schemat. Hennes lill-kusin leon ska också följa med eftersom vikky är barnvakt idag.

Imorse var jag och Isabelle med i tidningen och framställdes som världens lataste ungdomar... haha

Nu ska jag göra mig iordning och åka ner på stan. Är på ett väldigt stort shopping humör, men borde egentligen kanske spara pengarna.


/malin

Av Malin - 30 maj 2008 22:52

Nu funkar webcamen efter att jag installerat typ tusen olika program från internet så hittade pappa skivan som hör till. Haha nu har jag typ en miljon sådana program på datorn, kanske borde ta bort dem?


När jag installerat det här programet började jag tänkte på gamla tider då jag alltid tog massa bilder med webcamen på mig tillsammans med olika kompisar. Blev tvungen att ta en sådan suddig bild nu bara för gammla tiders skull. Men tyvärr har jag inga kompisar längre så den här bilden får vara på mig och datorn.

Jag skoja jag har visst kompisar men dom vill inte umgås med mig :O nerå.


hahaha snyggt!


/malin


Av Malin - 30 maj 2008 22:31

Matfors förlorade med 2-1, hejjade på dom fast jag inte brydde mig jätte mycket. Men jag gör som cissi gör hon är min expert i fotbollssamanhang.

Efter matchen följde jag med henne hem en stund och kollade på talang och lite handboll.


Nu är jag hemma och försöker få min webcam att fungera, men det verkar inte finnas någon programvara till just den sorten som jag kan installera?!?!?! Varför kunde man inte bara få ha kvar allt på datorn, detta är ju för jobbigt.


/malin

Av Malin - 30 maj 2008 18:35

Nu hittade jag nåt att ikväll. Eller cissi hittade det åt mig. Jag ska gå på fotboll med henne, Matfors-lucksta. Spännande, haha vet inte ens vilken division dom spelar, men det lär ju vara mycket trevligare än att sitta här hemma och lyssna på när jocke spelar sex bomb på datorn.


ha en bra kväll

/malin

Av Malin - 30 maj 2008 16:01

Idag var det någon naturdag på skolan. Alla natur klasser (typ 12 st?) hade lite tävlingar. Jag spelade volleyboll, det var roligt tills motståndarna började fuska. Det var även skit härligt väder så man kunde sitta och sola lite. På lunchen va jag och jennie lite sura så då åkte vi och åt på texsas.


Efter naturdagen åkte jag hem och hämtade mamma och åkte ner på stan. Jag fixade ett nytt bankomatkort och sedan hämtade jag ut balbilden hos fotografen. På onsdag skulle jag få komma tillbaka till fotografen och kolla på alla bilder och välja vilka jag ville köpa fler av. Eftersom både mormor och Martin ville ha ett kort så ska dom väl få det, fast jag fattar inte vad det ska vara bra till.


Sitter nu hemma och har ingen aning vad jag ska göra ikväll. Har ingen aning om nåt på hela helgen...

Saknar min skuttis<3


/malin

Av Malin - 29 maj 2008 22:12

Nu har vi bokatl flygbiljetter till USA, LA. Nu blev det även så att Niclas ska följa med. Skoj, skoj, alla tre syskon åker tillsammans =)


HAr fan skit ont i kroppen fortfarande vad är det för nåt? Revbenen går inte att ta på utan att det gör över ont =( Hoppas det går över tills imorgon!


/malin

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Resa
 Jobba
 Sola
 Sova
 Nåt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards